אמנות המכירה
אומנות המכירה
בשוק אגרסיבי בו מתחרים שחקנים רבים על כיסו של הלקוח תוך שימוש בחשיבה אסטרטגית, מיומנויות מכירה וטקטיקות משא ומתן מתקדמות, מחובתינו להכיר את כללי המשחק, הטקטיקות והאלמנטים הפסיכולוגים המניעים את הלקוח.
במסגרת. הקורס ניתנים למשתתפים כלים מעשיים ומקצועיים להתמודדות עם סיטואציות מכירה חכמות
.מטרת הקורס:
- לימוד ויישום כלים מעשיים להצלחה כאנשי מכירות.
- משך הקורס : 8 מפגשים של שעתיים כל אחד.
מבוא
בשוק אגרסיבי בו מתחרים שחקנים רבים על כיסו של הלקוח תוך שימוש בחשיבה אסטרטגית, מיומנויות מכירה וטקטיקות משא ומתן מתקדמות, מחובתינו להכיר את כללי המשחק, הטקטיקות והאלמנטים הפסיכולוגים המניעים את הלקוח.
במסגרת הקורס ניתנים למשתתפים כלים מעשיים ומקצועיים להתמודדות עם סיטואציות מכירה חכמות.
הגישה חדשנית ומאפשרת לכל אדם לשפר את המיומנויות האישיות שלו בתקשורת עם אנשים ובהבנת הכוונות שמאחורי המלים לקבלת תרומה בכל תחומי החיים הפרטיים והעסקיים.
מטרת הקורס
לימוד ויישום כלים מעשיים להצלחה כאנשי מכירות.
משך הקורס
8 מפגשים של שעתיים כל אחד.
קהל יעד
אנשי מכירות המעוניינים לשדרג את יכולות המכירה שלהם, בעל עסק, כל אדם המעוניין ללמוד את אומנות המכירה.
שיטת הפעולה
הקורס יתבסס על למידה והתנסויות תוך שילוב טכניקות שונות לאימון ולתרגול מעשי.
קריאת חומר עצמאית.
סימולציות.
נושאי הלימוד העיקריים
- יסודות המכירה הקלאסית.
- שלבי המכירה.
- טכניקות לסגירת עסקה.
- אסטרטגיות למציאת עסקים חדשים ויצירת הפניות חמות.
- הקשבה פעילה ודרכי תשאול נכונים.
- המכשולים אותם יש לנטרל על מנת לסלק במהירות התנגדויות מכירה.
- טיפול אפקטיבי בהתנגדויות.
- שלושת עקרונות היסוד להצלחה בטלמרקטינג/ טלמיטינג.
- שיחת הטלפון.
מטלות
במהלך הקורס יימסרו מטלות ו/או שיעורי בית ע"י המרצים. הנכם מתחייבים בהגשת/הכנת השיעורים, בצורה מסודרת ובמועד שנקבע ע"י המרצה.
עזרים
חוברת קורס תינתן לכל משתתף. תעודת השתתפות תחולק בסיום הקורס.
איש קשר
מטעם החברה נקבע איש קשר אשר יעמוד לרשותכם בכל הקשור לבעיות השוטפות במהלך הקורס.
משוב
במהלך הקורס יינתן משוב לכל משתתף.