זרם לקוחות בכמה טיפים קטנים – האם אתה מוכן לשטף

זרם לקוחות בכמה טיפים קטנים – האם אתה מוכן לשטף

עד לא מזמן חברות יכלו להסתמך אך ורק על פרסום מסורתי על מנת להצליח אבל המצב השתנה בצורה דרסטית בשנים האחרונות וזה קביל לגבי כל חברה קטנה כגדולה. לא משנה אם זה עסק מקומי או חברת בינלאומית חובקת עולם שמגלגלת מיליונים – כולם בלי יוצא מן הכלל חייבים להשקיע בתוכן כי התוכן הוא המלך!!!.
אם לחברה שלך יש תכנית שיווק סדורה תוכל לראות תוצאות במהרה. הנה מספר טיפים ליצירת תכנית תוכן שיווקי יעילה שתזניק את העסק הקטן שלך קדימה.
1. תוכן הוא כלי שמספק לך לידים
ייעוץ עסקי אחד המטרות העיקריות של תוכן שיווקי היא לייצר לידים ובסופו של דבר להפוך את הלידים הללו ללקוחות. כיום חברות שמחזיקות בבלוג תכנים באתר שלהם מדווחות על עליה של 97 אחוז בכמות הלידים לעומת חברות ללא בלוג. זה רק מחזק את הטענה שעל מנת שחברה תצליח היא חייבת לייצר תוכן רלוונטי.
תוכן שיווקי הוא מסלול דו כיווני בו גם החברה וגם הקורא קרי הלקוח הפוטנציאלי יוצאים עם ערך מוסף, במקום לדבר אל הלקוחות אתה מוסיף להם ידע ועל הדרך מכווין אותם למטרה העיקרית שלך – המוצר. המטרה שלך היא לספק תוכן בעל ערך ללקוחות שלך וברגע שאתה עושה זאת כהלכה הם יוכלו ללמוד עוד על העסק שלך להרגיש מחוברים ובסופה של הדרך להפוך ללקוחות שלך.
כמובן שלבנות אתר בנפרד מהאתר של החברה שמוקדש רק לתוכן דורש משאבים שלא תמיד בנמצא בעסקים קטנים שמנסים לשמור על הראש מעל המים אבל הטמעה של חוקי המשחק בבלוג שלך לבדו יכולה להשפיע על הלקוחות לתת להם עוד מידע שבסופו של דבר יסתכם בלקוחות חדשים.
2. תוכן גורם לשימור לקוחות
תוכן מעניין ומרתק יכול לגרום ללקוחות להישאר איתך דרך ארוכה ובנוסף הלקוחות יוכלו להתייחס למותג שלך כמוביל מגמות ולהשתמש בבלוג שלך כמקור לעצות ולמידע וטיפים בתחום ההתמחות של החברה.
תוכן מייצר נאמנות מכיוון שזה עוזר לבנות עם אמון עם הלקוח ואמון מייצר במשך הזמן עלייה במכירות. תוכן הוא שיטה נהדרת להפיץ מידע מפה לאוזן לגבי העסק שלך והלקוחות הקיימים שלך יעשו זאת בשבילך.
שאתה יוצר תוכן אתה חייב להבין מה הלקוחות שלך רוצים על מנת לבנות איתם יחסים ארוכי טווח. מחקרים מראים שלרוב הלקוחות לא משנה אם התוכן נכתב בחסות חברה זו או אחרת, אנשים פשוט אוהבים סיפורים וכול עוד הם מרגישים שהם מקבלים משהו בעל ערך מהסיפור בלי הרגשה אגרסיבית שמוכרים להם משהו הם יעתרו לעניין. על מנת להצליח אתה חייב לבסס את החברה שלך כאחת שהלקוחות יכולים לסמוך על ההכוונה שלה.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי

3. תוכן מגביר נראות
יצירת תכנים למגוון פלטפורמות (פייסבוק, טוויטר, בלוג, אינסטגרם) מגביר את הנראות ואת המודעות למותג שלך. בשלב הראשון צור תוכן לאתר שלך על מנת למשוך יותר לקוחות לחנות המקוונת שלך ולמוצרים שלך. ואז השתמש בYOUTUBE ובשאר הרשתות החברתיות על מנת להשאיר את הלקוחות שלך בעניינים.
ברגע שאתה מתאים כל תוכן לפלטפורמה הרלוונטית שלו בצורה מצוינת תוכל להגיע לקהל המטרה שלך בצורה טובה ביותר ולהוביל במנועי החיפוש מה שייצור יותר תנועה לאתר שלך. מאוד חשוב להקשיב לפידבקים של הגולשים על מנת להמשיך ולהבין מה הם מצפים לקבל מהחברה שלך על בסיס יום יומי.
בחברות קטנות בניגוד לחברות גדולות זה לא תמיד הכרחי לייצר בלוג לכול מוצר על מנת לתפוס את הלקוחות הפוטנציאלים אבל מאוד חשוב לייצור תוכן שיתאים לסגמנטים שונים בגישות שונות על מנת למקסם ולמקד את הלקוחות.